Verzenden & Retourneren

Verzending

Technosmart verzendt zijn pakketten uitsluitend met de met de betrouwbare diensten van DHL.
Indien u meerdere artikelen heeft besteld met verschillende levertijden, dan wordt uw bestelling in meerdere delen naar u verstuurd. Zorg er altijd voor dat u een werkend e-mailadres en/of telefoonnummer bij de bestelling vermeldt! Lukt het ons niet om binnen de aangegeven levertijd te leveren? Dan hoort u dat snel van ons.

Waar is mijn bestelling?

Bent u benieuwd waar uw bestelling blijft? Mail ons dan via Technosmart@onlineshopsupport.nl. Wij kunnen uw pakketje volgen via de Track & Trace-code. Bestellingen die via de post worden gestuurd kunnen we helaas niet volgen.

Niet thuis bij aflevering?

Mocht u onverhoopt uw bestelling niet in ontvangst kunnen nemen, dan biedt DHL uw pakket de volgende dag nogmaals bij u aan. Bent u bij aflevering niet thuis? Dan laat de chauffeur een bericht achter. Na deze tweede bezorgpoging kunt u uw pakket gedurende twee weken afhalen bij de dichtstbijzijnde Postkantoor vestiging bij u in de buurt. Wanneer u geen kaartje in de bus heeft ontvangen kunt u ons mailen via Technosmart@onlineshopsupport.nl. Wij kunnen u dan vertellen bij welk afhaalpunt u uw bestelling kunt ophalen.

Wat kost verzenden binnen Nederland en België?

Standaard Post Nederland €2,50
Standaard Pakket Nederland €4,50
Standaard Post België €3,50
Standaard Pakket Belgie €5,50

Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW. Prijswijzigingen en drukfouten voorbehouden. Technosmart behoudt zich het recht voor deze prijzen te allen tijde aan te passen.

Bezorgen buiten Nederland en België

Verzending is mogelijk naar Duitsland, Frankrijk en Verenigd Koninkrijk tegen bijkomende verzendkosten.

Wat kost verzenden naar het buitenland?

Wilt u uw bestelling laten bezorgen op een adres in het buitenland? Neem contact op met onze klantenservice via Technosmart@onlineshopsupport.nl. Wij rekenen de verzendkosten graag voor u uit. 

Heeft u een andere vraag?

Neem gerust contact op met onze klantenservice via Technosmart@onlineshopsupport.nl.

Ruilen en Retournering

Wij willen graag dat u tevreden bent met uw aankoop bij Technosmart. Is de aankoop niet zoals verwacht of wilt u een andere maat? Geen probleem! U kunt het artikel in de originele verpakking en voorzien van de originele labels binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen.
Heeft u het artikel al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk.

Wat kost ruilen en retourneren?

Ruilen (binnen Nederland):
U betaalt zelf de verzendkosten.
Ruilen (buiten Nederland):
U betaalt zelf de verzendkosten.

U kunt het pakket retourneren via het postkantoor. De kosten verschillen per postkantoor en per land.

Retourneren (binnen Nederland):
U betaalt zelf de verzendkosten.
U kunt het pakket retourneren via het postkantoor.
Het verzendtraject is volledig voor eigen risico. Wij kunnen pas refunden wanneer het product daadwerkelijk bij ons retour is.

Retourneren (buiten Nederland):
U betaalt zelf de verzendkosten.
U kunt het pakket retourneren via het postkantoor. Deze kosten verschillen per postkantoor en per land.
Het verzendtraject is volledig voor eigen risico. Wij kunnen pas refunden wanneer het product daadwerkelijk bij ons retour is. 

Verkeerd artikel ontvangen:

We regelen dit kosteloos. Mail ons via Technosmart@onlineshopsupport.nl en vergeet daarbij niet uw ordernummer te vermelden. Wij zullen u vervolgens verdere instructies geven.

Wat ruilen en retourneren we niet?

  • Beschadigde of gebruikte artikelen.

Hoe werkt het ruilen?

Volg de volgende vijf stappen om een artikel te ruilen:

  1. Na ontvangst van het door u bestelde artikel heeft u 14 dagen na de factuurdatum de tijd om deze terug te sturen.
  2. Stuur een mail naar Technosmart@onlineshopsupport.nl met als onderwerp 'ruilen'.
  3. Kies vooraf op de website een artikel dat u graag wilt ruilen. Wij kijken of dit artikel nog op voorraad is en leggen het voor u apart.
  4. Zet duidelijk het retouradres Mascot Online BV, Veluwezoom 32, 1327AH Almere op de verpakking.
  5. Breng het pakket naar het postkantoor.
  6. Laat het verzenden met handtekening bij ontvangst. Zo weet u zeker of uw pakket is aangekomen. U bent aansprakelijk voor de aankomst van het pakket. Bewaar het afgiftebewijs dus goed.
    Zodra wij uw pakket hebben ontvangen, krijgt u van ons per e-mail een bericht. Het geruilde artikel sturen wij naar u op. Is het artikel bijbesteld? Dan sturen wij dit artikel naar u toe zodra het bij ons binnen is.

Hoe werkt het retourneren?

Volg de volgende stappen om een pakket te retourneren:

  1. Na ontvangst van het door u bestelde artikel heeft u 14 dagen na factuurdatum de tijd om deze terug te sturen.
  2. Stuur een mail naar Technosmart@onlineshopsupport.nl met als onderwerp 'retour'.
  3. Doe het artikel met de factuur in een goede verpakking zodat het niet kan beschadigen.
  4. Zet het retouradres Mascot Online BV, Veluwezoom 32, 1327AH Almere op de verpakking.
  5. Breng het pakket naar het postkantoor.
  6. Laat het verzenden met handtekening bij ontvangst. Zo weet u zeker of uw pakket is aangekomen. U bent aansprakelijk voor de aankomst van het pakket. Bewaar het afgiftebewijs dus goed.
    Zodra wij uw pakket hebben ontvangen, krijgt u van ons per e-mail een bericht. Het aankoopbedrag storten we terug op uw rekening.

Heeft u een andere vraag?

Neem gerust contact op met onze klantenservice via Technosmart@onlineshopsupport.nl.

Wij staan graag voor u klaar!